Pluggar

(ännu en bild från Turkitet)
 
Just nu sitter jag och försöker plugga lite.
Min dag har varit bra tycker jag, på hemkunskapen så hade Ellen och Julia bakat semlor :) dom var jätte goda.
När jag kom hem så kollade jag på one tree hill, fy fan va jag grät asså. Så jävla sorligt när någon dör, hehe jag är lite kännslig för sånt.
Imorgon är det alla hjärtans dag -.- inte min favorit dag på året när man är singel men ska försöka överleva.
Ska sitta hemma och plugga och kanske äta godis om  min pappi köper det åt mig fast hoppas inte att han gör det.
Ska snart åka iväg och träna lite med honom sen ska jag åka hem och ta mig en lång dusch innan jag börjar plugga igen. Puss på er ha det så bra :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback