Ligger i sängen

Ligger i sängen just nu och ska sova snart. Är helt slut i kroppen, badmintonen gick helt okej måste bara fortsätta så att jag blir skit bra men det är kul att få göra någonting med min pappa och träna samtidigt. Ni kanske inte tror det är jätte jobbigt men tro mig att spela med min pappi asså han slår bollarna överallt så jag måste springa skit mycket, fast det är bara bra för jag behöver verkligen träna. Men nu har vi bestämt att vi ska köra en gång i veckan :).
Imorgon så har jag redovisning på första lektionen. Har inte blivit nervös än och hoppas inte jag blir det imorgon heller, men det ska nog gå bra.
Puss på er ska sova nu hörs imorgon :*

(Kör på samma bil fast med olika saker kommer inte på va det heter :D )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback