Jippi nu börjar lilla jag igen :)

 
 
Nu har jag tänkt ett tag på om jag ska börja blogga igen och jag har bestämmt att det ska jag så nu kör jag igång.
Kommer blogga när jag har tid och ibland så kommer min älskade stacy att blogga åt mig om jag inte hnner själv.
 
Just nu sitter jag och pluggar till mitt biologi prov som jag ska ha på frdag .-. eller jag försöker plugga iallfall jag sitter för tillfället och kikar med mina älskade klasskompisa.
Fy fan va tråkigt det är att plugga och så fattar man ingenting heller för att man är så jävla okoncentrerad men ska försöka få lite högre än ett E på det här provet.
Idag hade jag engelska prov, det gick helt okej. Fast engelska är ju inte riktigt mitt starkaste ämne. (juste jag har inget)
Nu ska jag försöka fortsätta plugga ett tag till sen så ska jag gå och lägga  mig så jag vaknar upp pigg och glad imorgon (inte för att jag tror det kommer hända men man kan alltid hoppas)
puss på er allihopa bloggar lite imorgon innan skolan :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback