Glad alla hjärtans dag

Hoppas ni har haft en bra dag, min sög.Kanske va och ta i men den har ju inte varit bra.
Skolan va som vanligt utom med att vi hade en föreläsning om internet, han som prata var skit duktig så den va väldigt bra. Närjag kom hem så satte jag mig på mitt rum och kollade one tree hill. Har gjort det sen dess och försökt plugga lite men det fastnar aldrig så man kan ju säga att jag har inte pluggat någonting till mitt prov jag ska ha imorgon -.- Just nu sitter jag och kollar på one tree hill avsnitt på swefilmer med en kopp te lite vindruvor ett tänt ljus och halstabletter för har så sjuk ont i halsen.
Fick en jätte fin alla hjärtans dag present av min pappi,det att jag ska gå på spa som jag verkligen behöver.
Nu ska jag fortsätta kolla på one tree hill och dricka te puss puss :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback